APP DESIGN — curs online | SKVOT

APP DESIGN

Cu Vlad Derdeicea
Product Designer @ 8X8

Învață cum să realizezi o aplicație competitivă

Nivelul cursului: Mediu

14 lecții
10 teme practice
1 proiect final

Ce vei învăța?

Află cum să lucrezi respectând principiile de proiectare centrate pe utilizator și cum să implementezi eficient feedback-ul acestuia.

În timpul cursului vei descoperi atât aspecte care țin de design, wireframe și strategie, cât și de brand personal și realizarea unui portofoliu personal.

27 FEBRUARIE 2024
Înscrie-te la curs

Vlad Derdeicea

Product Designer @ 8X8
  • +15 ani experiență în UI/UX Design
  • Fondator Subsign, agenție de conținut digital pentru care a fost Head of Design
  • Acreditat Nielsen Normal Group UX Training
Proiecte realizate de lector
01
02
03
04
Acest curs este pentru tine dacă ești:
Designer UI/UX și designer de produs (1-2 ani de experiență)

Învață cum creezi aplicații care să se integreze armonios în ecosistemul fiecărui sistem de operare și cum identifici nevoile utilizatorilor

Designer digital și web

Află principiile specifice de proiectare adaptate mediului mobil, tehnici de optimizare pentru performanță, și modalități de integrare a interactivității și a animațiilor pentru a crea experiențe captivante și eficiente

Graphic Designer (cu experiență în utilizarea Figma/Adobe XD)

Implementează principii de design vizual în interfețele aplicațiilor, testează și perfecționează design-ului pe baza feedback-ului utilizatorilor

program
01
App Design basics și evoluția interfețelor de ecran
  • Prezentare generală a procesului de app design
  • Evoluția interfețelor de ecran de la primele computere la dispozitivele mobile moderne
02
Bazele User Research și analiza concurenților
  • Ce este User Research?
    • Procesul de User Research
    • Planificarea și desfășurarea cercetării
    • Analiza și interpretarea datelor
    • Aplicarea rezultatelor
  • Metode și instrumente pentru analiza concurenților
    • Identificarea principalilor concurenți
    • Culegerea de informații despre concurenți
    • Analiza produselor și serviciilor concurenților
03
Deep dive în user personas și information architecture
  • Crearea user persona
    • User Personas bazate pe date reale
    • Obiectivele utilizatorilor și punctele de durere
    • Crearea unor personae memorabile
    • Utilizarea personas în procesul de design
    • Perfecționarea tehnicilor de user persona creation
  • Bazele information architecture (IA)
    • Crearea unui plan de IA
    • Implementarea IA în proiectul de design
04
User journey mapping, wireframing și strategii de engagement
  • User journey mapping
  • Instrumente de wireframing
  • Tranziția de la schițe la digital
  • Design pentru engagement
05
Prezentarea cercetării și feedbackul instructorului
  • Prezentați-vă problem statement-ul, rezultatele cercetării, user personas, user flow-ul aplicației și wireframe-ul în maximum 3 sau 4 minute (folosind orice instrument pe care îl preferați)
06
Principii de design vizual
  • Culoarea în designul aplicațiilor
    • Teoria culorilor și psihologia culorilor în designul aplicațiilor
    • Utilizarea culorilor pentru a îmbunătăți designul interfeței de utilizator (UI)
    • Tendințe în materie de culoare și practici noi în proiectarea aplicațiilor
  • Tipografia în proiectarea aplicațiilor
    • Bazele tipografiei
    • Alegerea fonturilor pentru aplicația dvs
    • Ierarhia și structura tipografică
  • Principii de accesibilitate
  • Lucrul cu iconografia și assets vizuale
    • Importanța iconografiei în proiectarea aplicațiilor
    • Alegerea și crearea de pictograme
    • Organizarea și gestionarea seturilor de pictograme
    • Managementul asset-urilor vizuale pentru proiectarea aplicațiilor
  • Identitatea brandului în design
    • Utilizarea asset-urilor vizuale pentru branding și storytelling
    • Alegerea și crearea unei palete de culori
    • Designul în conformitate cu identitatea unui brand
  • Strategia de monetizare
07
Design pentru iOS, Android și principii pentru cross-platform design
  • Recomandări și best practices de design pentru iOS
  • Prezentare generală a directivelor Apple privind interfața umană
  • Recomandări și best practices de proiectare pentru Android
  • Principii de design material
  • Adaptarea modelelor pentru diferite dimensiuni de ecran
08
Strategii de design și elementele de bază ale prototipării
  • Strategii avansate de design pentru engagement
  • Bazele prototipării
  • Înțelegerea prototipării și a rolului său în design
  • Tipuri de prototipuri
  • Crearea prototipurilor low-fidelity
  • Dezvoltarea high-fidelity
  • Bazele prezentării designului
09
Prezentări de prototipuri (I)
  • O jumătate a clasei prezintă prototipul de design folosind instrumentele preferate în maximum 5 - 6 minute
  • Sesiune de feedback în clasă din partea celeilalte jumătăți
10
Prezentări de prototipuri (II)
  • Jumătate din clasă își prezintă prototipul de proiectare folosind instrumentele preferate în maximum 5-6 minute
  • Sesiune de feedback în clasă din partea celeilalte jumătăți
11
User Testing și iterative design
  • Importanța feedback-ului utilizatorului
  • Implementarea modificărilor pe baza feedback-ului
  • Cum prioritizăm feedback-ul utilizatorilor
12
Colaborarea cu echipele de development, monetizare
  • Colaborarea eficientă cu developerii
  • Aprofundare a tehnicilor de monetizare a aplicațiilor
  • Generarea unui UI Kit / Design System
Temă: Efectuați modificările descoperite în urma testării anterioare a utilizatorilor și creați un kit UI / design system.
  • Implementați revizuirile prototipului pe baza feedback-ului utilizatorilor
  • Configurați un UI kit sau un design system cu componente reutilizabile și standarde de design
  • Asigurați consecvența elementelor UI pe toate ecranele și funcțiile
  • Actualizați prototipul pentru a reflecta noile componente ale sistemului de proiectare
  • Documentați kitul de interfață utilizator pentru transferarea dezvoltatorilor și pentru referințe viitoare de proiectare
13
Studiu de caz, brand personal și carieră
  • Cum se construiește un studiu de caz
  • Cele mai bune practici privind prezentarea unui studiu de caz
  • Definirea brandului personal
  • Parcursul de carieră în App Design: Portofoliu, CV & Freelance
14
Prezentarea finală a proiectului și feedback
  • Prezentați studiul de caz (utilizând site-ul web) în maximum 2 minute
  • Evaluare de către colegi și feedback din partea instructorului
  • Încheiere a cursului, întrebări și răspunsuri
Temele cursului
User journey mapping

Află care sunt instrumentele optime pentru wireframe, cum să faci tranziția de la schițe la digital și cum provoci engagement-ul utilizatorilor.

Cross platform design

Aprofundează aspecte care țin de adaptarea modelelor pentru diferite dimensiuni de ecran și care sunt principiile de design material.

User testing

Învață cum să prioritizezi feedback-ul, care sunt pașii implementării și pune totul în practică pe parcursul unei teme care te va ajuta să înțelegi fiecare aspect al acestui proces.

ÎNREGIST REAZĂ-TE AICI