Curs live online
GAMING: LEVEL DESIGNER
Ștefan Zamfir
Lead Studio Designer @GameloftÎN CURÂND!
DESPRE CURS
Cum ar fi să joci un nivel de video game creat și executat de tine?
Descoperă bazele teoretice și practice de game level design care te pot ajuta să-ți aduci viziunea la viață și să navighezi prin ultimele tendințe tehnologice.
Alături de un lector cu peste 35 de ani de experiență în industria jocurilor vei lucra practic și vei dezvolta competențe în Unreal Engine 5 pentru a le asigura jucătorilor o experiență de video gaming imersivă.
LECTOR:
ȘTEFAN ZAMFIR
LEAD STUDIO DESIGNER @GAMELOFTO carieră de 35 de ani în industria jocurilor
A lucrat ca și game designer, lever designer, producer, lead designer, lead studio designer și product operations manager
Proiectele sale principale au pionierat genul First Person Shooter cu N.O.V.A. / N.O.V.A. 2 și fizica realistă în genul Racing cu Asphalt 8 și a ajutat la creșterea și îmbunătățirea mai multor studiouri Gameloft
A creat și susținut un curs de game design care a ajutat designerii și producerii studiourilor Gameloft din Vietnam, Indonezia si Ucraina
Același curs a fost susținut și rafinat în ultimii 3 ani pentru studenții masterului de UNTC, fiind considerat ca unul dintre cele mai bune din țară în acest moment
Ce vei învăța:
Cum să structurezi povestea prin tehnici de video game design De la micile detalii ale mediului la alegerea atentă a elementelor vizuale, vei învăța cum să construiești povești captivante și imersive în fiecare nivel al jocului.
Cum să proiectezi un nivel, de la concept la implementare Vei înțelege cum să-ți optimizezi fluxul de lucru, să gestionezi eficient resursele și să construiești nivele cu un impact vizual și conceptual.
Cum să construiești un player journey Vei putea construi traseului jucătorului, de la primul contact cu nivelul până la momentul final. Vei învăța cum să direcționezi atenția, să creezi momente cheie și să oferi o experiență de joc fluidă.
Program
Lecția 1 - Ce e și ce nu e un level designer
- Rolul unui LD
- Player psychology
- Dezideratul: Flow state al jucătorului
- Gameplay Loop basics
- Distincția dintre Level Design și Game Design
- Departamentele de producție și fluxurile în echipă
- Level Design - Liantul între departamentele de producție
- Activitate practică: Q&A, analiză studii de caz
Lecția 2 - Ce e un Level Designer: Arhitect
- Primul rol al unui LD - constructor de spații
- Ierarhia formelor
- Legatura cu arhitectura
- Spații și emoțiile asociate
- Tipuri de nivele
- Single player
- Multiplayer
- Co-op
- Limitarile, prietenii nostrii
- Metrici
- Optimizare
- Navmesh
Lecția 3 - Ce e un Level Designer: Ghid
- Feedback pe tema săptămânii trecute
- Importanța ghidării
- Echilibru între „hand holding” și „analysis paralysis”
- Exemple și studii de caz
- Principii de navigație
- Puncte de decizie în player path
- Golden path
- Cum ghidăm (signposting)
- Implicit vs. explicit guidance
- Culoare
- Lumină
- Animatii
- Prop Placement
- Sunet
- Foreshadowing
Lecția 4 - Ce e un Level Designer: Povestitor
- Feedback pe temă
- Environmental storytelling
- World logic
- Arhitectură
- Artefacte
- Progresie
- Consistență între nivele
- Medii interactive
- World logic
- Dificultatea ca motor al poveștii
- Encounter design
- Enemy design
- Player decision impact
- Boss encounters
- Pacing
- Pacing Structural
- Micro Pacing
- Player emotional journey
- Pacing Techniques
- Action and rest
- Iterative pacing
- Encounter design
Lecția 5 - Level Design Pipeline - Primii pași în editor
- Feedback pe tema saptamanii trecute
- Primii pași în editor
- Setting up workspace and project
- Library
- Main commands
- Viewport Navigation
- Main object manipulations
- Content Browser
- AI basic setup
- Play in Editor
Lecția 6 - Level design Pipeline - Paper design
- Troubleshooting Editor issues
- Primul pas în pipeline - Documentația
- Rolul Documentatiei
- Bune practici in documentie
- Claritate
- Suport vizual
- Accentul pe călătoria jucătorului
- Integrarea mecanicilor în nivel
- Gameplay elements
- Tips & tricks
- Asignarea de mandate pentru cursanți
Lecția 7 - Level Design Pipeline - Lucrul în editor
- Sesiune practică de validare pentru documentația cursanților
- Eficientizarea muncii
- Shortcuts
- Comunicarea între LD - împărtășirea de know how
- Sesiune practica de lucru în editor
Lecția 8 - Ce e un Level designer bun: Guidance & Immersion
- Orientarea jucătorului prin arhitectură
- Player Journey
- Foreshadowing
- Aplicații practice în editor
- Lumini
- Basic moving objects
- Sunete
Lecția 9 - Ce e un Level designer bun: Challenge, Player skill & Pacing
- Feedback pe temă
- Flow state prin dificultate
- Balancing
- Rational Level Design
- Atomic Design
- Aplicații practice în editor
- Elemente de gameplay (interactive)
- Setare basic de AI
Lecția 10 - Level Design Pipeline - Polish stage
- Feedback pe temă
- Colaborarea cu Level Art
- Unde se termină practic Level Design și începe Level Art
- Sesiune practică de analiză a nivelelor participanților
- Jucăm nivelurile între noi, oferim general feedback
Lecția 11 - Level Design Pipeline - Debug stage
- Considerente despre finalul unui proiect
- Departamentul QA
- Playtesting
- Playtestarea nivelurilor între cursanți
- Bug reports
- Feedback
Lecția 12 - Level Design Pipeline - Adaptabilitatea si flexibilitatea in Level Design
- Provocări uzuale în pipeline în industrie
- Deadlines
- Bottlenecks
- Budgets and Producers
- Schimbare bruscă a mandatului
- Analiza practica pe nivelele cursanților
Lecția 13 - Trenduri în industrie și construcția carierei
- Prezentarea online
- Dezvoltarea portofoliului
- Networking
- Game Jams și competiții
- Trenduri curente și studiu de caz
Lecția 14 - Prezentare și analiza finală
- Analizarea finală a nivelelor
- Atingerea stării de flow
- Concluzii
MAI MULT
Cursul este perfect pentru tine dacă ești:
Game Developer/Artist Prin explorarea detaliată a conceptelor de game level design, vei înțelege cum să optimizezi procesele de dezvoltare și creativitate și să construiești nivele care să îmbunătățească experiența jucătorului.
Game Tester Îmbină cunoștințele de testare cu noi skill-uri de proiectare a nivelurilor pentru a crea un gameplay cât mai fluid și optim pentru jucători.
Game Designer Vei dobândi experiență practică în cadrul Unreal Engine 5 și vei reuși să îți aduci viziunea creativă la viață cu ajutorul instrumentelor tehnice de level design.
Obiectivele cursului
Visual StorytellingVei aplica principii de environmental storytelling, foreshadowing și pacing pentru a conduce narațiunea jocului.
Game FlowVei documenta modul în care jucătorii vor progresa prin nivel și stabili punctele importante care oferă o experiență imersivă.
OptimizareVei lucra în editor și vei învăța cum să folosești comenzi de bază pentru proiectarea nivelurilor.
GAMING: LEVEL DESIGNER
Înregistrează-te aici
Înregistrează-te aici
Pentru cunoștințe noi - în SKVOT. Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.