Curs live online
BOARD GAME DESIGNER
Florin Purluca
Board Game Designer cu multiple jocuri în portofoliuÎți plăcea în copilărie să te joci "Nu te supăra frate?", Monopoly sau Catan? Ai dezvoltat o pasiune pentru boardgames pe care le joci alături de prieteni acasă sau în cafenele de specialitate? Te-ai gândit măcar o dată că ai vrea să faci board game-ul tău?
Atunci ai ajuns unde trebuie, acum ai șansa să dezvolți un board game al tău, de la idee la prototip!
Analizează și evaluează idei de jocuri, dezvoltă mecanici inovatoare și creează un prototip fizic, redactează regulamentul și testează-ți propriul board game cu prietenii. Învață cum să îți promovezi jocul și să interacționezi cu editorii, pregătindu-te să faci față provocărilor din lumea publicării.
Toate acestea le vei face sub îndrumarea unui lector-mentor cu experiență în domeniu, care a lansat deja două board game-uri și are alte trei în lucru la nivel internațional. Adu-ți pasiunea pentru board games și creativitatea, iar noi îți oferim uneltele și cunoștințele necesare pentru a-ți transforma visul în realitate.
DESPRE LECTOR:
FLORIN PURLUCA
Board Game Designer cu multiple jocuri în portofoliuCursul ideal pentru tine dacă:
Până la finalul cursului...
Programul
- Ce ne aduce aici?
- Câtă joacă există, de fapt, într-un joc?
- Ce este ludologia?
- Ce sunt board games?
- Etapele de dezvoltare a unui board game
- Concepte de bază în board games
- Scurtă istorie a jocurilor de societate
- Conținutul unui board game
- Categorii și tipuri de board games
- Tematici
- Materiale de joc
- Terminologie
- Cum vii cu o idee de board game?
- Originalitatea ideilor
- Rolul ideilor tematice sau abstracte
- Publicul căruia i se adresează
- Ce sunt mecanicile jocurilor de societate?
- Care sunt cele mai des folosite mecanici de joc?
- Care sunt mecanicile de joc cel mai puțin apreciate?
- Capcana inovației
- Cum ne stabilim un țel realist în funcție de așteptări
- 90% muncă și 10% talent
- Cum gestionăm eșecul
- Cum gestionăm stresul din surse externe
- Ce așteptări au jucătorii de la jocuri
- Prototipul brut (fizic și/sau virtual)
- Unelte specifice (programe de editare și de căutare)
- Reguli de bază în crearea unui prototip
- Prototipul în forma finală
- Testarea inițială
- Testarea în cerc restrâns
- Testarea în cerc amplu
- Echilibrarea mecanicilor de joc
- Informații generale
- Scopul jocului
- Componentele utilizate
- Pregătirea jocului
- Modalitatea de joc sumarizată
- Modalitatea de joc detaliată
- Secțiuni specifice
- Sfârșitul jocului
- Modul de punctare
- Foaia de prezentare scurtă
- Avantaje și dezavantaje
- Crowdfunding
- Publicarea în regie proprie
- Metoda clasică de publicare
- Punctele de interes ale editurilor/editorilor
- Flexibilitatea creatorului de jocuri de societate
- Crearea unei prezentări video
- Cele mai comune greșeli pe care le fac începătorii
- Aspecte legale
- Semnarea contractului
- Analiza ideii de joc
- Perspectiva editorială
- Perspectiva trendului de piață
- Fișa de analiză a ideii de joc
- Cum îți faci jocul și ideile cunoscute publicului larg?
- Care este momentul ideal în care ar trebui să demarezi promovarea? Riscuri și avantaje
- Despre ce vorbim atunci când ne referim la identitatea creatorului de jocuri?
- Prezența în spațiul online
- Competiții și evenimente
- Analiza și evaluarea proiectelor cursanților
- Sugestii de îmbunătățire și dezvoltare
- Sfaturi de început de carieră
- Q&A