Curs live online
DEZVOLTAREA UNUI BRAND DE FASHION
Astrid Zwölfer
CREATOAREA AIRI CORSETSColecția de skill-uri 2024-2025: unde se poartă strategii de marketing & comunicare și colaborări de impact.
În 14 lecții interactive, vei știi cum să construiești un business de modă de succes, prin cea mai bună metodă: practica! Vei dezvolta un concept de brand autentic, vei crea o strategie de marketing personalizată și o strategie de comunicare care să reflecte povestea și identitatea brandului tău.
Vei învăța cum să negociezi cu furnizorii pentru cele mai bune materiale, să stabilești prețuri strategice și să te conectezi cu influencerii care rezonează cu viziunea ta.
Astrid Zwölfer, fondatoarea Airi Corsets, îți va împărtăși lecțiile învățate din propria experiență hands-on, oferindu-ți sfaturi directe și aplicabile pentru fiecare pas al dezvoltării brandului tău – de la conceptul inițial la lansarea și promovarea colecției.
DESPRE LECTOR
ASTRID ZWÖLFER
Creatoarea Airi CorsetsCURSUL PERFECT PENTRU TINE DACĂ EȘTI:
Programul cursului
- Să facem cunoștință
- Despre industria modei și consumul de fashion
- Comportamentul consumatorului
- Piața de fashion worldwide și piața din România
- Template Brand key
- Trenduri vs. cultura urbană
- Branduri internaționale și cum au ajuns ele în top
- Branduri românești și evoluția lor
- Cum faci research de branduri în funcție de nișa ta
- Cum te diferențiezi de alte branduri?
- Auditul de brand
- Cum se realizează un moodboard (cuvinte, culori, mirosuri, texturi, locații, inspirație internet, personaje/actori, emoții)
- Crearea unui moodboard conceptual
- Cum îmi găsesc inspirația?
- Firul roșu: ce înseamnă și cât de important este?
- Cum alegi numele brandului?
- Teoria nișei: ce înseamnă și cum se definește
- Identificare nișei și a pieței țintă
- Crearea conceptului de brand: misiune, viziune, Brand Key & co.
- Brand personas
- Calcularea dimensiunii pieței de fashion
- Ce este un plan de afaceri și de ce este important?
- Template pentru planul de afaceri
- Care sunt punctele forte ale brandului tău?
- Ce produse vrei să creezi și de ce? Ce prețuri au?
- Cum să-ți crești potențialul de vânzare în funcție de ce este pe piață deja
- Cum creezi un produs original de la 0
- Ce materiale folosim și de ce
- Care sunt etapele producției și cum supraveghez întregul proces
- Crearea unui concept pentru o colecție
- Definirea și dezvoltarea unei colecții
- Cum și ce atuuri trebuie sa aibă furnizorii
- Cum gestionezi producția
- Ce înseamnă sustenabilitatea?
- Ce este un brand local?
- Materialele sustenabile
- Ce înseamnă slow fashion și cum trebuie promovat?
- Cum te poziționezi pe piață?
- Cum alegi prețurile?
- Strategii de preț și discounturi
- Analiza consumatorului
- Ce înseamnă strategia?
- Ce sunt strategiile de marketing?
- Care este diferenta dintre offline și online?
- Cum creăm o strategie de marketing pentru brandul nostru
- Ce reprezintă comunicarea pentru un brand?
- Care este vocea ta și cum comunici?
- De ce ai nevoie de storytelling în brandul tău?
- Care este povestea și identitatea brandului și cum o comunici?
- Strategia de comunicare
- Ce canale de vânzare există și cum le alegi pe cele potrivite brandului tău?
- Cum alegi influencerii potriviți pentru brandul tău?
- Cum creezi parteneriate cu alte branduri, magazine sau platforme?
- Cum vinzi, unde vinzi și cum îți creezi canalele de distribuție?
- Cum îți creezi prima colecție?
- Cum lansezi noua colecție?
- Audit social media
- Check list cu tot ce ai nevoie pentru a-ți lansa prima colecție și planul de acțiune
- Înființarea unui SRL sau PFA
- Ai nevoie de un contabil
- Concepte de bază ale intrărilor și a ieșirilor de materiale
- Cum îți protejezi ideile și brandul de competitori
- Sesiune de feedback pentru planurile studenților
- Sugestii de îmbunătățire și dezvoltare a brandului
- Sfaturi pentru început de drum
REZULTATELE CURSULUI
Până la finalul cursului vei avea:
→ O strategie de marketing de brand;
→ O listă de influenceri și platforme cu care rezonează brandul tău și un mesaj de contactare a acestora în vederea unei colaborări;
→ O strategie de comunicare;
→ Un calendar anual de prețuri și discounturi pentru produse;
→ 3 brand personas;
→ Un plan de acțiune pentru crearea unei colecții de la identificarea furnizorilor pentru materiale la lansare și promovare;
→ O brand key presentation.
→ + Multe altele