Curs live online
CREATIVE DIRECTOR
Dani Macarie
Creative Director @ Ogilvy22 APRILIE 2024
12 IUNIE 2024
DESPRE CURS
Explorează îndeaproape lumea unui Creative Director și stăpânește-i arta dezvoltării conceptelor inovatoare și gestionarea cu succes a echipelor creative în 14 sesiuni interactive.
Sub îndrumarea lui Dani Macarie, Creative Director cu peste 20 de ani de experiență, îți vei exersa gândirea strategică și vei dezvolta un stil de leadership creativ.
Înscrie-te
22 APRILIE 2024
12 IUNIE 2024
LECTORUL TĂU
DANI MACARIE
Creative Director @ Ogilvy+20 ani experiență și a coordonat echipe de peste 30 de creativi
Jurat pentru unele dintre cele mai prestigioase competiții creative - ADC Europe Awards și Effies
A coordonat campanii de succes pentru unele dintre cele mai mari și cunoscute companii din lume, precum BAT, Heineken, Ford, Nestle, Give Life, Animest, Tarom
Unul dintre cei mai premiați creativi din România. A câștigat D&AD Pencil, Clip, LIA, Golden Drums, Golden Hammers, AdPrints, Ad’Ors și Effies
Cursul ideal pentru tine dacă ești:
Art / Creative Director Care dorește să facă trecerea de la contribuția individuală la un rol holistic de lider creativ.
Copywriter / Designer Care dorește să avanseze în carieră și are nevoie de skill-uri dezvoltate de management creativ si leadership.
Creative Antreprenor Care dorește să înțeleagă toți pașii din planificarea strategică, de la dezvoltarea unui concept creativ memorabil până la implementarea campaniilor de succes.
Marketing Manager Care cunoaște procesele creative și vrea să rămână la curent cu tendințele actuale ale pieței pentru a implementa strategii inovatoare de marketing.
Programul
Lecția 1 - Rolul și responsabilitățile unui Creative Director
- Calitățile și abilitățile unui Creative Director
- Diferența dintre Leader și Antrenor
- Industriile creative și specificul acestora
Lecția 2 – Înțelegerea industriei
- Istoria industriei creative și evoluția acesteia
- Înțelegerea diferitelor tipuri de clienți și a nevoilor lor
- Brieful agenției și brieful clientului
- Cum scriem un brief
Lecția 3 – Dezvoltarea conceptului
- Bazele creativității
- Tehnici pentru generarea de idei
- Pe scurt despre SIT (Systematic Inventive Thinking)
- Rețete publicitare
- Cum selectăm și evaluăm cele mai bune idei
Lecția 4 – Arhitectura Brandului
- Importanța brandului în procesul creativ
- Despre branding
- Cum sunt construite brandurile
- Cum sunt iubite brandurile
Lecția 5 – Storytelling
- Tipurile de povești
- Anatomia poveștii
- Rolul poveștilor în construcția brandurilor
Lecția 6 – Advertising
- Istoria și evoluția publicității
- Înțelegerea diferitelor tipuri de publicitate
- Art&Copy - Text și Imagine. Cum lucrăm împreună
- Mesajul
Lecția 7 – Cum gândește un antrenor? - workshop cu invitat special Creative Director
- Cursanții vor face cunoștință cu o nouă perspectivă asupra ideii de coaching în managementul echipelor de creație și vor învăța din experiența unui alt Creative Director pe marginea unei selecții de studii de caz propuse de invitatul special.
Lecția 8 – Lucrul cu echipa
- Team management
- Cum motivăm echipa
- Cum recunoaștem talentul
- Cum angajăm talentul
- Cum îl păstrăm
Lecția 9 – Lucrul cu clientul
- Înțelegerea perspectivei clientului
- Cum construim și menținem relația cu clientul
- Cum primim feedback și cum facem modificări
Lecția 10 – Planificare și Execuție
- Importanța planificării în munca de creație
- Tehnici de Project Management
- Cum executăm un proiect la timp și în limitele bugetului
Lecția 11 – Cum prezentăm
- Cum prezentăm eficient ideile
- Tehnici de creare a unor prezentări memorabile
- Cum primim criticile și întrebările
Lecția 12 – Etică și responsabilitate socială
- Implicațiile etice ale procesului creativ
- Etica profesională
- Cum să creezi campanii responsabile și incluzive
- Cum navigăm situațiile dificile
Lecția 13 – Cum măsurăm succesul
- Importanța metricilor și a măsurării în procesul creativ
- Ce și Cum măsurăm: comunicarea și impactul
- Tehnici de evaluare a eficienței muncii creative
- Cum evaluăm succesul
Lecția 14 – La final
- Bune și rele practici pentru lansarea campaniilor creative
- Viața de după agenție a produsului creativ
- Forum deschis pentru feedback final și recomandări
MAI MULT
După Curs:
Hard Skills Vei învăța cum să planifici bugetul și resursele și vei perfecționa modul de lucru cu echipa de creație pentru a motiva, dezvolta și coordona mai bine.
Soft Skills Vei știi cum să oferi feedback constructiv persoanelor creative cu care lucrezi dar și cum să construiești și păstrezi relația cu clientul.
Career Skills Vei face trecerea de la poziția actuală la una de Creative Director și vei primi feedback & recomandări în carieră personalizate din partea lectorului.
PODCAST
Întâlnește-te cu viitorul tău lector și află mai multe despre viitorul AI-ului.
CREATIVE DIRECTOR
22 APRILIE 2024
12 IULIE 2024
Înregistrează-te aici
Înregistrează-te aici
Pentru cunoștințe noi - în SKVOT. Pentru mai multe informații despre curs și taxa de participare, te rugăm să te înregistrezi.